vineri, 19 decembrie 2008

Idei de cadouri

In ziua de azi sunt din ce in ce mai multe targuri de cadouri si locuri de unde putem lua un cadou pentru cei dragi noua. Cu toate astea parca se simte o dorinta din ce in ce mai mare de a face cateodata, mai ales pentru cei mai speciali oameni din viata noastra, cate un cadou mai deosebit. Simtim nevoia sa facem ceva unic care sa transmita cat de draga ne este acea persoana .De-a lungul timpului am descoperit ca in aceste cazuri cel mai mare succes au acele cadouri care sunt facute de noi, cu manuta noastra. Mai jos o sa deschid o lista de astfel de cadouri pe care ori le-am primit, ori le-am facut, ori pur si simplu le-am vazut la altii.

- o poezioara sau numai cateva versuri scrise special pe persoana draga

- o felicitare facuta manual (folosind o poza, folosind carton si culori, folosind carton si colaje, folosind matrite cu ajutor carora sa coasem cu ata diverse modele)

- o lumanare mai mare si modelata de noi cu mana sa ajunga un om de zapada sau orice alta forma ne dorim

…si acum las lista deschisa si pentru oricine mai doreste sa contribuie.

Va invit, prin comentarii, sa veniti si voi cu idei

4 comentarii:

  1. Hai, nu are nimeni curaj, macar daca nu ai venit cu idei inainte de Craciun spune-mi acum ce cadouri ai primit si care te-a impresionat cel mai mult ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum te provoc din nou cu idei de cadouri pentru sarbatoarea ce tocmai se apropie VALENTINE'S DAY

    RăspundețiȘtergere
  4. EU CRED CA, A O FERI UN CADOU, E UN LUCRU MARE SI DACA NU-L OFERI DIN SUFLET, AR FI MAI BINE SA N-O FACI.
    PENTRU SARBATOAREA DEPRE CARE VORBEAM - INIMA DESCHISA SI PLINA DE DRAGOSTE E CEL MAI PRETIOS CADOU

    RăspundețiȘtergere