sâmbătă, 16 mai 2009

M-am bagat in FM

In ultimul timp as fi in stare sa fac bani din orice...asa m-am hotarat sa intru in FM. Ce inseamna FM ? Inseamna FEDERICO MAHORA = cosmetice si parfumuri originale la preturi exceptionale. Aromele marilor case precum Giorgio Armani, Givenchy, Escada, Cacharel...si muuulte altele, carora nu li se face NICIUN FEL DE RECLAMA, la preturi mici, mici, mici; adica un parfum 30 ml - 49 lei, nu e bine ?
Asa imi pierd eu mai bine de jumatate de zi in fata calculatorului, lucrand la noua mea pagina de blog http://parfumurifmcosmetics.wordpress.com/ , aici gasiti toate informatiile depre FM si vedeti si cu ce ma ocup eu in ultimul timp.
Pe langa asta am devenit si pimper, am innebunit de tot, nu ?!
Ce sa faca omul de plictiseala, nu ?!

Toata lumea are nevoie de bani, nu ?! Asa ca daca esti interesat sa faci bani, astept sa ma cauti ( detalii in sectiunea " Contact " a paginii mai sus mentionata )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu