marți, 24 februarie 2009

AVON

Sistemul de vanzari " door to door " mi se pare un sistem relativ easy for anyone si din punctul meu de vedere, aduce si ceva beneficii, nu prea mari, insa acceptabile. Sunt reprezentant de cativa ani buni, in tot acest timp am avut castiguri destul de frumusele, nu ma laud ca m-as speti muncind si umbland dupa clientela, cine vrea suna si da comanda, nu ma duc sa-i bat eu in usa - asta chiar nu-mi place, mi-am format cat de cat o retea de distributie, cam toti prietenii mei stiu ca ma ocup cu asta. Mai nou e si foarte usor sistemul de livrare al comenzilor, dau comanda si in 2 zile imi vine acasa printr-un curier, iar eu ma straduiesc...cat de cat sa le livrez cu promptitudine si cat mai la indemana fiecarui client, in mare parte le livrez la domiciliu. Nu e greu pentru nimeni, chiar si daca nu ai un reprezentant la indemana se pot face comenzi on-line de catre oricine si chiar catalog de prezentare daca nu ai il gasesti pe net la
http://www.avoncosmetics.ro/PRSuite/home_page.page
Ce sa mai, trebuie sa fim frumoase, nu ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu